الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلدخولس .و .ج

شاطر | 
 

 قصه اليوم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ربنا يخليك ليا
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 36
تاريخ الميلاد : 10/11/1997
تاريخ التسجيل : 29/04/2012
العمر : 20
الموقع : http://3asfora.yoo7.com/
العمل : لا اعمل

مُساهمةموضوع: قصه اليوم   الإثنين 7 مايو 2012 - 2:43

بسم الله الرحمن الرحيم


ابطال القصه (نور)و(محمد)و(السيدة هيام)



نبداء القصه

نور كانت ماشيه ف الشارع راحه الكليه ومحمد كان على القهوه وشاف نور وعجبتوا اوى

لانها رشيقه وجميله وطويله وفيها كل موصفات فتاه احلام محمد مشه وراها محمد

وعرف بيتها ورح محمد قال لاهله وراحو خطبوا نور وفى اول يوم خطوبه محمد خرج هو

ونور يقول محمد انتى زى القمر يا نور تقول نور ميرسى يا محمد يقول محمد


انا اكتر حاجه شدتنى ليكى رشقتك وجمالك وطولك وجسمك تقول نور جسمى

طخ طخ طخ 047 ضربته نور بلقلم ومشت رح محمد لحد البيت وقال يانور مكنتش اقصد حاجه

انا قصدى انك عجبتينى قالت نور لا متقوليش كده تانى ولا تفتح الموضيع دى تانى

والا مش حننفع لبعض 044 قال محمد حاضر مش حقول كده تانى 038

وبعدين طبعا محمد عوز يمسك اديها زى اى واحد بيمسك ايد خطبته وخايف احسن نور


تزعل زى المره الى فاتت فااخترع حجت الطريق وقال محمد هاتى ايدك يانور لم اعديكى


قالت نور لا انا بعرف اعدى لوحدى مش صغيره 09 قال محمد اوك براحتك 014


وثالث خروجه دخالو السيما وطبعا انتم عرفين فى السيما بيحصل اى 032

بيمسك محمد ايد نور راحت نور شتمتوا قدام السيما وقالت انت مش محترم

طبعا الناس سمعت كده افتكرتوا واحد بيتحرش بيها ونزلو ضرب ف محمد 047

محمد راح المستشفى واتجبس 033 نور قالت متزعلش يا محمد انا مكنش قصدى


كل ده قال محمد يعنى تضربينى اول مره علشان قولتلك اى الى عجبنى فيكى وتانى مره

اضرب من الناس زى المجرم علشان مسكت ايد خطبتى قالت نور اسفه بجد بس انا محبش

واحد مش حلالى يمسك ايدى قال محمد وهو مبسوط اكيد محترمه ومادبه 030

واتمسك بى نور المهم جه يوم الجواز وكان محمد فرحان اوى اخيرا حيمسك ايد نور 05


وبعدين خلص الفرح ودخل نور ومحمد الشقه قال محمد نورتى بيتك يا حببتى قالت نور

نورك حبيبى المهم دخلو على اوضه النوم قالت نور انا بتكسف اطلع برا اغير هدوامى 034


قال محمد ماشى حخض دوش عبال لم تخلصى 1 طلع محمد بيخبط على نور

ويقول خلصتى يا حببتى ردت نور وقالت اه يا حبيببى تصبح على خير g-10

قال محمد اصبح على خير اى ده احنا لسه مدخلناش g-9

قالت نور تدخل فين الغطه والمخده برا على الكنبها نام نوم العوافى بحبك g-5

قال محمد افتحى احسن اكسر الباب g-3 قالت نور كسر وانا اصوت

واقول الحوقنى واحد بيتهجم عليا g-7 خاف محمد ونام برا وتانى يوم الصبح

بتقول نور صباح الخير يا حبى black13 قال محمد صباح الزفت black22

قالت نور مالك زعلان ليه ده انا حت ليا عندك خبر حلو black24 قال محمد قولى black3

قالت نور محمد انا حامل حتبئا اب black7 قال محمد نعم ياختى اب هو انا جيت جنبك

اصلاا black1 قالت نور معرفش هم بيقوله كده ف الافلام black30

قال محمد افلام اى بس تعالى اقعدى جنبى black6

قالت نور لالالالالا عيب انا مستحيل اقعد جنبك ده حرام black4

قال محمد حرام اى ده انا جوزك black17


قالت نور لا انا ماما قلتلى محدش يلمسنى ابدا ابدا black30

قال محمد ماما طيب اتصلى بماما خليها تجيلك بئا black26

اتصلت نور بممتها الى هى السيدة هيام وقالت نور ماما تعالى عوزاكى ضرورى black21

قالت هيام ليه فى اى black17 قالت نور شكل محمد اتجنن وعوز يلمسنى black15


قالت هيام واى يعنى ما يلمسك black10 قالت نور لا يا ماما انا عمرى ما اخلى واحد يلمسنى

انتى فهمتينى كده انتى وبابا الله يرحمه black8 قالت لا خليه يلمسك قالت نور حاضر يا ماما

black13 قالت نور محمد متزعلش تعاله المسنى black13 قال محمد علطول جاااااااى

black2 وبعدين مسك محمد ايد نور وكان مبسوط اوى black6 وبعدين قالت نور خلاص

لمستنى اخرج برا بئا black26 قال محمد ياخربيت كده على الجواز black28

زعلت نور وقالت بتزعقلى black28 طيب طلقنى يامه حخلعك وابنك الى فى بطنى

حتسرف عليه black26 قال محمد ابنى امشى يابت من هنا انتى طالق طالق طالق :super- man:


ودى اخرت الى يتجوز قرده هههههههه



قصه مرعبه قصيرها



واحده كانت متفقه مع واحد علشان يسرق ابوها

وكل يوم كان بيجلها البيت علشان تقوله ازاى

حيسرق البيت وف يوم شاف الناس الراجل ده

وقالو لى ابوها بنتك بتجيب واحد كل يوم

فى نفس المعاد راح الراجل البيت

وابوها مكنش راح الشغل ودخل عليهم فجاه


راحت البنت ضربها ابوها قسمتلو راسه

نصفين وبعدين الراجل ضربه بلسكينه

ولفوا الجثه فى شوال علشان يرموها

بعيد والبنت بتنظف هدوم ابوها من الدم

وبتغسلها ف الحمام قام طلع عفريت 027

ابوها وقاله مش حتنظف علشان مش بتغسلى ببرسيل 030 030 030 030


ودحكت عليكم ويارب يعجبكم ههههههههههه


التوقيع
الــــبــــدايــة كــنــت لــيــك & و الـــنــهـايــة بــهـون عـلـيـك



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
قصه اليوم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عصفورة حرة :: المنتدي الأدبي :: ركن كلام حب وغزل-
انتقل الى:  

ترفيه

الفوازير وإختبارات الذكاء والمسابقات الثقافيه والدينيه والعلميه والألعاب الكتابيه ، والفنون والترفيه

إسلاميات

كل ما يخص الدين الإسلامى وأحكامه ومقعتقداته والنقاش فى المسائل الدينيه وتعاليم ديننا الحنيف

الصالون الثقافي

قسم الإبداع وتأنق المشاعر والأحساس الراقى وتبادل المعلومات والثقافات والآراء المختلفة

بيتي مملكتي

الحياة الأسرية وأسس قيام العلاقة الزوجية وما يخص الأسرة والمرأة والطفل

الحضارة والتاريخ

تعرف على القصص التاريخيه وتعلم منها , قصص تاريخيه , معارك وغزوات ، شخصيات تاريخيه

تكنولوجيا

تابع آحدث التقنيات التكنولوجية في مجال الكمبيوتر والإنترنت والأجهزة المحموله

الموضوعات الأخيرة

عن المنتدى

منتدى إجتماعى وملتقى فكرى وثقافى ومعرض للإبداعات الفنية ومنفذ للآراء الشخصية وأكاديمية للتزود بالعلم والمعرفه فى جميع مجالات الحياة نهدف إلى نشر كل ما هو مفيد وتيسير سبل تبادل الآراء وعرض الثقافات والإبداعات المختلفة و تصحيح الأفكار والمعتقدات الخاطئه وتوجيه الأفراد لفعل كل ما يرضى عنه الله ويحظى بالقبول فى المجتمع .

3ASFORA.YOO7.COM

ALL COPYREIGHTS RESERVED

DESIGNED BY GASSER

المواضيع الأخيرة
» نحن هنا!!!توكيل كريازي|صيانة كريازي01227713067|
الثلاثاء 7 أبريل 2015 - 17:06 من طرف الديلر

» وللاستمرار!!!توكيل كريازي|فرع الاسكندرية|9091|0122
الثلاثاء 7 أبريل 2015 - 17:02 من طرف الديلر

» نحن هنا!!!توكيل كريازي|صيانة كريازي|19091|01227713
الثلاثاء 7 أبريل 2015 - 17:00 من طرف الديلر

» نحن هنا!!!توكيل كريازي|صيانة كريازي|19091|01227713
الثلاثاء 7 أبريل 2015 - 17:00 من طرف الديلر

» نحن هنا!!!توكيل كريازي|صيانة كريازي|19091|01227713
الثلاثاء 7 أبريل 2015 - 16:59 من طرف الديلر

» تجربة موضوع جديد
الإثنين 22 ديسمبر 2014 - 0:11 من طرف عصفورة حرة

»  حرفك يدل علي رومانسيتك
الأحد 10 أغسطس 2014 - 17:28 من طرف wa3d

» مفهوم الرومانسية ..........
الأحد 10 أغسطس 2014 - 17:09 من طرف wa3d

» عصفورتى ضيعتنى ام ضيعتها
الأحد 10 أغسطس 2014 - 16:54 من طرف wa3d

» اصعب اللحظات
الأحد 10 أغسطس 2014 - 16:45 من طرف wa3d