الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلدخولس .و .ج

شاطر | 
 

 قصه حب وتضحيه يارب تعجبكم

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ربنا يخليك ليا
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 36
تاريخ الميلاد : 10/11/1997
تاريخ التسجيل : 29/04/2012
العمر : 21
الموقع : http://3asfora.yoo7.com/
العمل : لا اعمل

مُساهمةموضوع: قصه حب وتضحيه يارب تعجبكم   الأحد 29 أبريل 2012 - 4:53

ضورت كتير على قصه حب فى منتديات علشان انقلهلكم ما لقيت الا انى اكتب ليكم قصه يارب تعجبكم

كان يا مكان كان فيه ولد اسمه وليد كان عنده 22 سنه وكان يعشق الانتر نت جدا وكان يحب الاصدقاء

وكان ديما ع النت وبيتكلم مع الناس كلها ويحب يتعرف وكان يعرف بنات كتير اوى وكانو زى اخواته لاكن

لم يعجب بوحده منهم وفى يوم كانت سارا على النت تتعرف وتقول هاى انا سارا وانتم مين ورد وليد

وقال انا وليد ورد ناس كتير اوى واتكلمو سوا ووليد اعجبه طريقه كلام سارا كثير وحول ان يتكلم معاها

خاص وهى كانت بترفض انها تكلموا خاص وكانت ديما تقوله عام قدام كل الناس لو سمحت وكان وليد

يعجبوا ذالك كثير وكان يحكى معها عام وفى يوم جاء ولد يغلس على سارا عام وكانت سارا زعلانه اوى

وقالت لو سمحت مو بدى احكى معاك ولاكن كان الولد غلس جدا شاف وليد الحكايه وزعق مع هذا

الولد وكان حيشتموا ويتعرك معاه بس سارا قالت لهم كفايه انا مو بدى مشاكل انا حخرج من هنا

وليد قال لها استنى بس سارا مسمعتش الكلام وخرجت وقعدت حوالى اسبوعين متخشش الشات

وكان وليد يبحث عنها ف كل مكان وذات يوم دخلت سارا الشات وفيها وليد وفرح جددا وقال لها

اذيك خاص كنتى فين كل ده وسارا ردت عليه خاص وقلتله الحمد الله انا مكنتش عوزه اسببلك

مشاكل كانت اول مره سارا ترد على وليد خاص وكان وليد فرحان جدا المهم علشان مطولش عليكم

هم اتكلموا كتير اوى خاص اليوم ده اكتر من 5 سعات ووليد حكى لها عن كل حياته وهى كمان

حكت كل شئ عن حياتها وقلتلو انا عمرى ما قولت لحد اول قلبى اتفتح لحد ولا اتكلمت مع حد

خاص الا انت وهو قال انا كمان اول مره احكى لحد عن حياتى وانا مرتاح ليكى اوى وهى قلتله وانا

كمان ربنا يديم المحبه بينا قال وليد يارب فضلو اصحاب جدا واخوات جدا لمده سنه ونصف وكان وليد

ما يفوت يوم الا لم يكلم سارا و سارا بردك ما كانت تفوت يوم الا لم تكلم وليد وذات يوم وليد قال

لسارا سارا عوز اقولك على حاجه وخايف تزعلى منى سارا قلتله قول يا وليد انا مش ممكن ازعل

منك ابدا قال وليد انا احبك كثير يا سارا وعوز اجى اتقدم ليكى سكتت سارا لمده 5 دقئق لا تتكلم

قال وليد انتى زعلتى منى يا سارا انا اسف بس احبك كتير قالت سارا لا لم ازعل منك وانا ايضا

احبك كثير قال لها وليد وهو طاير من الفرحه بدى اجى اتقدم ليكى فرحت سارا جدا وقالت انا موافقه

وراح وليد كلم اهلو واخدهم وراح يطلب ايد سارا طبعا وليد كان اكتر وقت ع النت ومكنش بيشتغل

كتير ومكنش معاه شهاده غير الاعداديه وكان بيشتغل فى محل للادوات الصحيه وعلى قد حالو

راح وطلب ايد سارا بس ولد سارا موفقش وقال انا عوز واحد يسعد بنتى ويعيشها كويس

حزن وليد جدا ومشه وهو زعلان جدا وسارا كمان زعلت جدا جدا لاكن سارا وجهت ابوها وقلتله انا

احب وليد جدا ومش حسيبوا ضربها ابوها بشده وحبسها فى المنزل ومنع عنها النت والتلفون

كان وليد حيتجنن لانو لم يعرف عنها شئ ولاكن سارا لم تتحمل عذاب ابوها ليها لاكنها تحب وليد

جدا وذات يوم تقدم عريس ليخطب سارا وكان ابوها موافق جدا وحدد معاه قرء الفاتحه ولاكن سارا

رفضت فاضربها ابوها بقسوه وما كان باديها حاجه لانها تحب وليد جدا فحولت سارا الانتحار قبل

الخطوبه بيومين وقطعت شريان ايديها دخلت ام سارا علشان ططمن على سارا ولاكن كان سارا

غرقانها بدمها جرت ام سارا وابوها ع المستشفى والحمد الله انقذ حيات سارا فى اخر لحظه واول

اسم نطقتوا سارا اول لم فاقت هو وليد وليد وينك انا احبك كتير لا تبعد عنى خاف ولد سارا احسن

تنتحر تانى فاكلم وليد وقال له ارجوك الحقنى انا بنتى ف المستشفى ارجوك اتوسل اليك هى

طالبه انها تشوفك جررى وليد الى المستشفى وشاف سارا وقاله لماذا عملتى كدا انتى مش

عارفه انى بحبك قلت له انا كمان احبك وحولت الانتحار لان ولدى كان عوز يجوزنى غيرك

بص وليد الى ولاد سارا وقال له سيدى انا اطلب منك ايد سارا للمره الثانيه قال له ولد سارا وانا

موافق يا ابنى فرحت سارا جدا ووليد فرح كثير وتم بحمد الله الخطوبه وبعدين الزواج وعشوا حياتهم

كلها سعاده وخلفوا ايمان وعمر وربوهم على الحب والتضحيه


وتوته توته خلصت الحدوته حلوه ولا منتوتها 017

على فكره دى من تئليفى انا ضورت كتير عن قصص حب مالقتش غير انى اقلف لكم وحده خياليه

بس اكيد فيها زيها ف الحقيقه يارب تعجبكم احبكم كتثررر

التوقيع
الــــبــــدايــة كــنــت لــيــك & و الـــنــهـايــة بــهـون عـلـيـك



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عصفورة حرة
المديرة العامة
avatar

عدد المساهمات : 563
تاريخ الميلاد : 18/11/1981
تاريخ التسجيل : 31/07/2010
العمر : 37
الموقع : 3asfora.yoo7

مُساهمةموضوع: رد: قصه حب وتضحيه يارب تعجبكم   الأحد 29 أبريل 2012 - 23:25


دُمتَمْ بِهذآ الع ـطآء أإلمستَمـرٍ


يُسع ـدني أإلـرٍد على مـوٍأإضيعكًـم

وٍأإألتلـذذ بِمـآ قرٍأإتْ وٍشآهـدتْ

تـقبلـوٍ خ ـآلص احترامي

لآرٍوٍآح ـكُم أإلجمـيله

تحياتي


التوقيع
عش ما شئت فإنك ميت ، وأحبب من شئت
فإنك مفارقه ، واعمل ما شئت فإنك مجازى به


كنت اريد ان اعيش كما تريد نفسى لكن نفسى خدعتنى فعاشت كما تريد الحياة

فأ نا كالسفينة التى جابت البحار وحاربت العواصف والامطار وتحملت الاخطار وعندما وصلت وعلى باب الميناء وقبل ان ترسو؟؟ غرقت؟؟!!

فلكل ذكراى محيت

وسأ عيش حزينا ما بقيت

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3asfora.yoo7.com
 
قصه حب وتضحيه يارب تعجبكم
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عصفورة حرة :: المنتدي الأدبي :: ركن كلام حب وغزل-
انتقل الى:  

ترفيه

الفوازير وإختبارات الذكاء والمسابقات الثقافيه والدينيه والعلميه والألعاب الكتابيه ، والفنون والترفيه

إسلاميات

كل ما يخص الدين الإسلامى وأحكامه ومقعتقداته والنقاش فى المسائل الدينيه وتعاليم ديننا الحنيف

الصالون الثقافي

قسم الإبداع وتأنق المشاعر والأحساس الراقى وتبادل المعلومات والثقافات والآراء المختلفة

بيتي مملكتي

الحياة الأسرية وأسس قيام العلاقة الزوجية وما يخص الأسرة والمرأة والطفل

الحضارة والتاريخ

تعرف على القصص التاريخيه وتعلم منها , قصص تاريخيه , معارك وغزوات ، شخصيات تاريخيه

تكنولوجيا

تابع آحدث التقنيات التكنولوجية في مجال الكمبيوتر والإنترنت والأجهزة المحموله

الموضوعات الأخيرة

عن المنتدى

منتدى إجتماعى وملتقى فكرى وثقافى ومعرض للإبداعات الفنية ومنفذ للآراء الشخصية وأكاديمية للتزود بالعلم والمعرفه فى جميع مجالات الحياة نهدف إلى نشر كل ما هو مفيد وتيسير سبل تبادل الآراء وعرض الثقافات والإبداعات المختلفة و تصحيح الأفكار والمعتقدات الخاطئه وتوجيه الأفراد لفعل كل ما يرضى عنه الله ويحظى بالقبول فى المجتمع .

3ASFORA.YOO7.COM

ALL COPYREIGHTS RESERVED

DESIGNED BY GASSER

المواضيع الأخيرة
» نحن هنا!!!توكيل كريازي|صيانة كريازي01227713067|
الثلاثاء 7 أبريل 2015 - 17:06 من طرف الديلر

» وللاستمرار!!!توكيل كريازي|فرع الاسكندرية|9091|0122
الثلاثاء 7 أبريل 2015 - 17:02 من طرف الديلر

» نحن هنا!!!توكيل كريازي|صيانة كريازي|19091|01227713
الثلاثاء 7 أبريل 2015 - 17:00 من طرف الديلر

» نحن هنا!!!توكيل كريازي|صيانة كريازي|19091|01227713
الثلاثاء 7 أبريل 2015 - 17:00 من طرف الديلر

» نحن هنا!!!توكيل كريازي|صيانة كريازي|19091|01227713
الثلاثاء 7 أبريل 2015 - 16:59 من طرف الديلر

» تجربة موضوع جديد
الإثنين 22 ديسمبر 2014 - 0:11 من طرف عصفورة حرة

»  حرفك يدل علي رومانسيتك
الأحد 10 أغسطس 2014 - 17:28 من طرف wa3d

» مفهوم الرومانسية ..........
الأحد 10 أغسطس 2014 - 17:09 من طرف wa3d

» عصفورتى ضيعتنى ام ضيعتها
الأحد 10 أغسطس 2014 - 16:54 من طرف wa3d

» اصعب اللحظات
الأحد 10 أغسطس 2014 - 16:45 من طرف wa3d